domingo, 27 de noviembre de 2011

Abstract. Presentació

La publicitat parla de la nostra societat, n’és un reflex fidedigne.  És innovadora però mai transgressora. Així com el periodisme, i la comunicació en general, avança amb les noves tecnologies; la publicitat també retrata aquest avenç. En ells darrers anys internet i les noves tecnologies han transformat la configuració tradicional del paradigma comunicatiu, els usos i costums de consum han variat; així demostrem el canvi en la nostra societat.
Adaptar-se o morir. Aquest és el debat d’avui dia respecte les formes de comunicació més tradicionals. Però, realment és la seva fi? Els mitjans tradicionals estan en decadència, això és cert; però això no significa estiguin expirant el seu últim alè. Es dóna una tendència creixent a la hibridació, on es combinen antics i nous mitjans. La publicitat, des de la seva vessant més creativa, intenta adaptar-se als nous uses, aquestes noves tendències d’actuació.
El tema és  ampli, però aquí procurarem fer una petita recopilació d’informació que pugui servir d’ajuda per entendre aquets canvis  i així comprendre millor el moment actual. - 

Raquel RB

No hay comentarios:

Publicar un comentario