La publicitat parla de la nostra societat, n’és un reflex fidedigne. És innovadora però mai transgressora. Així com el periodisme, i la comunicació en general, avança amb les noves tecnologies; la publicitat també retrata aquest avenç. En ells darrers anys internet i les noves tecnologies han transformat la configuració tradicional del paradigma comunicatiu, els usos i costums de consum han variat; així demostrem el canvi en la nostra societat.
Adaptar-se o morir. Aquest és el debat d’avui dia respecte les formes de comunicació més tradicionals. Però, realment és la seva fi? Els mitjans tradicionals estan en decadència, això és cert; però això no significa estiguin expirant el seu últim alè. Es dóna una tendència creixent a la hibridació, on es combinen antics i nous mitjans. La publicitat, des de la seva vessant més creativa, intenta adaptar-se als nous uses, aquestes noves tendències d’actuació.
El tema és ampli, però aquí procurarem fer una petita recopilació d’informació que pugui servir d’ajuda per entendre aquets canvis i així comprendre millor el moment actual. -
Raquel RB
No hay comentarios:
Publicar un comentario