domingo, 27 de noviembre de 2011

Did you know?

La dinàmica del món actual ha canviat. La realitat que vivim està en constant moviment, alteració i innovació. En qüestions de comunicació es encara més evident. Avui dia, les notícies ens troben a nosaltres i la nostra socialització esta lligada a les noves tecnologies. Vivim un moment de transformació i revolució accelerada on les dades que es produeixen representen una saturació d’informació, tot i que aquesta apareix incomplerta o reduïda.

Han canviat, a més, els suports i mitjans de comunicació. Els consumidors s’han convertit en prosumidors, o creadors de plataformes i informació. El monòleg amb l’audiència en un diàleg amb aquells que vulguis aprofitar la oportunitat de participar, és a dir, els receptors passius d’un missatge unidireccional ara s’han convertit en consumidors amb poder i eines de comunicació.

Per tots aquests canvis, coexisteixen els mitjans i suports tradicionals amb tots els altres que permeten una relació més directa, personal i participativa amb el consumidor. Al existir una audiència tan segmentada el comunicador ha de decidir els canals més efectius per transmetre el missatge i, a part de generar coneixement, produir una resposta i acció en els consumidors.




Claudia US

No hay comentarios:

Publicar un comentario