sábado, 17 de diciembre de 2011

Complementant informació

En relació a una entrada feta amb anterioritat titulada: El consumidor canvia, la publicitat s'adapta. Pla d'anàlisi, hem trobat una informació audiovisual que ens il·lustra sobre els canvis que s'han produït en el sector de la comunicació publicitària des del 1950 fins a l'actualitat. Aquest vídeo il·lustratiu ens permet complementar la informació ja publicada i fer-la encara més complerta. 



Hem de tenir en compte que quant ens dediquem a l'el·laboració i redacció de textos destinats a ser publicats en un mitjà digital hi ha factors que s'han de tractar de froma diferent a com ho faríem en un mitjà tradicional. Doncs, en xarxa, els textos han de tenir un mínim d'hipervincles, connectant les informacions amb d'altres que hi puguin estra relacionades i aconseguir així que es pugui anar aprofundint més i més en aquell tema concret. Els hipervincles, per tant, ens permeten aconseguir una major porfunditat en la recerca d'informació, permetent a l'usuari aprofundir en aquell tema tant com vulgui, connectar les infromacions, linkar-les amb d'altres relacionades o d'interès,  La creació d'hipertextos ens permet organitzar la informació de forma quepdem moure'ns per dins d'un text i cap a altres textos per mitjà de les paraules clau.  Això ens ajuda a objetnir una visió més global i integrada del tema tractat. permetent-nos d'aquesta forma diversos nivells de profunditat de lectura.




Raquel Rimbau Brufau

No hay comentarios:

Publicar un comentario