Els usos i els costums varien, amb el pas del temps, els consumidors, potencials compradors dels nostres productes canvien les seves pautes de conducte, les seves accions, i en definitiva, els usos i costums en relació al consum.
La publicitat com a eina de comunicació persuasiva que té com a finalitat estimular les accions de compra o adquisició d'un producte, té la missió d'adaptar-se a les necessitats i demandes d'aquest consumidor.
La publicitat ha de respondre ha aquests nous models, l'eficàcia dels models tradicionals està en entredit, doncs, reinventar-se és necessari.
En aquesta primera fase del nostre bloc hem volgut il·lustrar amb alguns exemples les noves formes, tendències formats i suports de les tècniques d'expressió publicitària.
Durant la pròxima setmana, ens dedicarem a recopilar informació estadística, en respecte a l'augment del volum d'inversió en aquests formats, l'increment de l'ús d'aquestes noves tendències en detriment dels models més convencionals, etc.
Raquel RB
No hay comentarios:
Publicar un comentario